2014年7月12日 星期六

7.11 @ 五味鳥


一間我食咗超過十年嘅日式居酒屋
佢係一間非常地道嘅小店
店舖小小, 坐位唔多
整間店嘅人都好cool下架, 主廚都係日本人.
因為細, 所有串燒食物都可以睇到佢燒架.

原來今次相隔上次嚟食都有一年多. 
之前平均一年都會幫襯3-4次架. 
可能太耐冇嚟, 感覺咩都好好食. 






話晒我都係熟客, 佢哋請我食呢款新嘢, 
名叫 "海盜芝士", 好好味 XP
沙律當然係指定動作啦
"汁燒大蔥雞肉", 同我至愛同超好味嘅 "汁燒牛舌" 
"免治雞肉串" 內面有雞軟骨碎架, 好好味
燒茄子
鹽燒豬胸肉
 


佢哋嘅 "燒飯糰" , 我夠胆講全香港最有誠意同最好食!
日本師傅好用心邊燒邊掃鼓油燒, 連側邊都唔放過掃架.
外面脆又唔會太濃. 好少啲飯糰入面充滿鼓油架! 









五味鳥居酒屋
幸福中心地下LG5號舖
Tel : 2367 8519

(佢無預先訂位架, 只可以當天下午3點後打去訂)

沒有留言:

張貼留言